Benvolgudes famílies,

Idea!Us volem recordar que el proper 24 de novembre a les 20:30 hores tindrà lloc l’Assemblea General Ordinària de l’AMPA Escola Ciutat Jardí. És un moment en que tots els socis i sòcies podreu conèixer amb més profunditat el que està tenint lloc a l’Associació. També és un moment en que la vostra participació és molt necessària doncs es prenen decisions que afecten als nostres infants i a tots i totes com a pares i mares de l’escola. La vostra veu és sempre molt important.

En aquesta edició es posaran a votació els Nous Estatuts de l’AMPA, marc regulador de l’Associació pels propers anys a partir de la seva aprovació i que són fruit d’un treball profund per adaptar-los a la legislació vigent, realitat social actual i inquietuds de tots els pares i mares de l’Associació.

Us volem també agrair la participació en el procés participatiu amb el que algunes de vosaltres ens heu expressat la vostra opinió i comentaris sobre la proposta de Nous Estatuts.

Aquests, juntament amb els estatuts vigents actualment, l’acta i esmenes de la passada Assemblea, així com la documentació referent a l’exercici 2015-2016 i pressupost 2016-2017, estaran disponibles per la seva consulta a la secretaria de l’AMPA a disposició de tots els socis i sòcies de l’entitat.

Aprofitem per recordar-vos que està a la vostra disposició a la secretaria de l’AMPA el cens perquè comproveu les vostres dades abans de l’Assemblea. El vot s’exerceix per família i cal constar al cens per poder-lo exercir. Us recordem també que cal estar al corrent de pagament per poder exercir el dret a vot el dia de l’Assemblea.

Web AMPA

S’ha creat un formulari de contacte on podeu expressar els vostres dubtes o preguntes sobre l’Assemblea. No dubteu en utilitzar-lo i us donarem resposta el més aviat possible.

Esperant la vostra presència i participació a l’Assemblea General, restem a la vostra disposició per qualsevol dubte o aclariment.

Atentament,

AMPA Escola Ciutat Jardí