L’Associació de Mares i Pares de l’escola Ciutat Jardí us ofereix un any més el casal de vacances de primavera per infants a partir de P3 d’infantil fins a 6è curs de primària.

Amb la voluntat de dotar de serveis, recursos, suport i assistència a les famílies membres de l’Associació i, per extensió a tota la Comunitat Educativa de l’Escola Ciutat Jardí de Lleida, les estades busquen ser una eina educativa que permeti la conciliació familiar durant les èpoques de vacances escolars.

Dilluns 27/03 és el darrer dia per poder-se inscriu-re. El casal es durà a terme si hi ha un mínim de 12 inscrits.

Dades generals del Casal

Destinataris

Aquest casal va adreçat a infants a partir de P3 d’infantil fins a 6è curs de primària.

Lloc, dates i horaris

Lloc: Escola Ciutat Jardí, c/ Carmel Fenech, s/n

Dates: Del 10 al 13 d’abril de 2017

Horari: de 9 a 14 hores.

Serveis complementaris

• Servei d’acollida matinal: de 8 a 9 hores
  • Estades de 9 a 14 hores
  • Servei de menjador: de 14 a 15 hores

Preus del casal

Socis AMPA NO Socis AMPA
Casal (4 dies)      35€          40€
Acollida matinal (4 dies)        5€          10€
Casal + Menjador (4 dies)      65€          75€
Socis AMPA NO Socis AMPA
Dia esporàdic     10€          12€
Dia esporàdic + menjador     20€          22€
Acollida matinal esporàdic       2€            3€
[+Informació]

Podeu trobar més informació en aquest enllaç.

Formulari de preinscripció

A fi de conèixer les persones interessades pel servei, si us plau, ompliu aquest formulari. Un cop obert el període d’inscripcions, ens posarem en contacte amb vosaltres per informar-vos sobre el procés d’inscripció.

[contact-form-7 id=”124717″ title=”Casal Setmana Santa 2017″]

S’informa que les dades incloses en aquest formulari seran gestionades conforme al previst en la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades de Caràcter Personal.