Després de 10 anys de funcionament, és una necessitat actualitzar i revisar els estatuts de l’Associació per adaptar-los al marc legal vigent i a la realitat de la nostra societat i escola. En 10 anys la nostra societat ha canviat considerablement i la nostra escola i Associació no n’és una excepció. És necessari recollir les noves realitats existents i obrir l’Associació als reptes i oportunitats del moment.

És per aquest motiu que després de l’Assemblea General de l’any 2015 s’optà per crear una comissió temporal formada per pares i mares de diferents ideologies, posicionaments i amb coneixements dins del marc de l’associacionisme, lleure i escola, que s’encarregués d’estudiar els canvis necessaris i com aplicar-los als Estatuts de l’Associació.

Per fer-ho s’han tingut en compte els consells de la FAPAC, els canvis legislatius i normatius, així com els diferents punts de vista i inquietuds de pares i mares de l’escola que han anat col·laborant en aquesta comissió temporal.

Les conclusions d’aquesta comissió s’han bolcat en una proposta d’Estatuts que ha estat validada per la Junta de l’Associació.

En breu, el proper 24 de novembre, es votaran els Nous Estatuts en Assemblea General. Per aquest motiu s’ha volgut publicar el seu contingut al web de l’Associació per facilitar-ne la seva consulta.

També es vol fomentar el debat necessari perquè totes les inquietuds, idees i suggeriments es puguin recollir a la proposta de Nous Estatuts. És per aquest motiu que s’ha obert un procediment participatiu que fins el dia 11 de Novembre permetrà als socis i sòcies de l’Associació deixar el seu comentari perquè es tingui present abans d’enviar el document definitiu amb articulat fruit del procés participatiu a la FAPAC per la seva validació i assessorament final.

Aprofiteu i participeu, digueu la vostra opinió.

Podeu fer-ho amb el següent formulari.

Nous Estatuts AMPA Ciutat Jardí