Des de l’AMPA de l’escola Sant Jordi ens han convidat a assitir a la xerrada ​“Educació en valors, eina de transformació social” el dimecres 25 de febrer a partir de les 17h a l’escola Sant Jordi.

Creuen que l’escola és un dels llocs on s’ha de impulsar el Canvi de paradigma social i per això, han convidat a en Joan Melé, una de les persones més influents dintre del món de l’economia social del sud d’Europa​, parla​rà​  de valors humanistes,  aportarà una visió crítica i  ajudarà a reflexionar sobre com vivim i cap ​a ​on anem com a societat i amb les seves idees  ens ajudarà a millorar el present i el futur ​com a societat i del que se’n beneficiaran els nostres fills i filles.

​En Joan Melé, que actualment es dedica a divulgar les seves idees arreu, ha demanat una gran afluència de gent (sobre 200 persones). Per tant no hi podeu faltar, podeu fer difusió via xarxes (us adjuntem cartell) i convidar a qui vulgueu, tothom hi serà benvingut. Féu córrer la veu…

A més a més, aquella tarda degustarem galetes fetes pels nens i nenes de l’escola Sant Jordi.
Un animem a anar-hi!!