El 10 d’octubre del 2014, el Parlament de Catalunya aprova la Llei 11/2014 per a garantir els drets de lesbianes, gais, bisexuals, transgèneres i intersexuals i per eradicar l’homofòbia, la bifòbia i la transfòbia.

Aquest és un gran pas en la nostra societat, però no pot quedar-se només en això. Aquesta trobada va dirigida als membres de les comunitats educatives (mestres, famílies, serveis educatius, monitors, etc.) perquè entenem que les escoles i els instituts són els primers entorns socials on els infants i els joves han de poder explicar qui són, com se senten i a qui estimen amb la seguretat que seran respectats i escoltats. Els professionals de l’ensenyament necessitem eines, estratègies que ens permetin atendre la diversitat sexual, familiar i de gènere.

Treballar aquesta realitat social a l’escola és una de les claus que obren la porta a una futura societat formada per persones respectuoses amb la diversitat i l’equitat de gènere. Som conscients que hi ha molta feina per fer, i que cal treballar molt, però el dissabte 31 de gener plantarem la primera llavor.

Enllaç al programa i a la inscripció. Cost de la matrícula 25 euros.

Vine, no deixis que t’ho expliquin!!!