Bon dia a totes i a tots. Des de la Fundació Sorigué presenten una proposta molt interessant relacionat amb l’art contemporani. Es tracta de portar una sabata utilitzada de qualsevol persona perquè formi part d’una exposició col·lectiva.  Trobareu més informació en aquest enllaç:

Informació Exposició Soriguè

Seria molt bonic que famílies de l’escola poguéssim portar-n’hi i després organitzar (demanant concertar visita a la Fundació) una sortida conjunta per a anar a veure l’exposició, tal i com vam fer fa dos anys per veure l’exposició del Wim Wenders.

Què? com ho veieu? Teniu ganes de fer-ho? Va, animeu-vos que serà curiós!

Si esteu interessats i interessades, porteu la sabata a la fundació amb una breu explicació del perquè aquella sabata i així després explorem al possibilitat d’organitzar una sortida.

sorigue

Categories: General

1 comentari

Comissió de Comunicació AMPA Escola Ciutat Jardí · 26/09/2015 a les 8:34

Jacqeline, la veritat és que ens hem assabentat tard, però seria una molt bona idea dinamitzar i animar a les famílies a portar les sabates. Podríem utilitzar el sistema del watsap per intentar recollir algunes sabates de l’escola i portar-les conjuntament. La comissió de relacions externes es podria encarregar no? Va animat i gestiona-ho tu!

Els comentaris estan tancats.