AMPA Escola Ciutat Jardí

Els representants de les mares i pares al Consell Escolar i l’AMPA de l’Escola Ciutat Jardí de Lleida

Davant dels fets que han tingut lloc aquests últims dies i en especial els d’ahir, 20 de setembre, a Catalunya:

• Expressem el nostre compromís amb els valors democràtics, voluntat de diàleg i llibertats individuals i col·lectives del nostre país.
  • Creiem fermament en els valors de la societat catalana, una societat oberta, respectuosa, plural, d’acollida, on totes les opinions hi són respectades i valorades.
  • Desitgem una societat on la llibertat d’expressió, d’opinió, d’informació i altres que aquests dies estan en joc, siguin respectades i no perseguides.
  • Desitgem que aquests drets i valors democràtics siguin pal de paller de la societat on creixen i eduquem els nostres fills i filles.
  • Volem expressar el ferm refús a totes les formes d’intolerància, d’abús i vulneració dels drets individuals i col·lectius. Ningú ni cap institució té dret a violentar, en base de qualsevol voluntat o opinió política o social, el ple exercici d’aquests drets.
  • Defensem els drets fonamentals individuals i col·lectius arreu del món, d’infants i d’adults, molt especialment en el marc de la nostra ciutat i escola.

És per tot això que com a mares i pares animem a totes les famílies a defensar els drets, la llibertat i la democràcia de la nostra societat.

Junta de l’AMPA i representants de les mares i pares al Consell Escolar

Lleida, a 21 de setembre de 2017

Descarrega’t el comunicat en format PDF