Ahir l’Assemblea General Ordinària de l’AMPA van aprovar, per unanimitat, els Nous Estatuts de l’entitat. El document marc, que regula el funcionament de l’Associació, és fruit del treball de la Comissió d’estatuts i de les aportacions de les famílies. El procés de revisió dels Estatuts es va iniciar al febrer d’aquest any davant la necessitat d’adequar-ne el contingut a la normativa vigent i a la realitat actual de l’Associació.

En l’Assemblea d’ahir també es van aprovar els comptes del curs 2015/2016 i els pressupostos per a aquest curs. Així mateix, va quedar ratificada la Junta actual.

En la mateixa, es van presentar les comissions de treball actuals i es va demanar la col·laboració de les famílies per a la borsa de voluntaris.

A petició de les famílies, el dia 26 de gener de 2017 es farà una assemblea específica per parlar de temes relacionats amb l’escola.

Moltes gràcies per la vostra participació i aportacions.